Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

H επίτευξη του στόχου μας....


Coach το θελώ πολύ και θα τα καταφέρω...


«Θα κάνω τα αδύνατα δυνατά.

Θα κάνω τα απίστευτα πιστευτά.


Θα βρω τρόπο να τα καταφέρω.


Και θα τα καταφέρω.


Με βοήθεια ή χωρίς.


Αργά ή γρήγορα.


Με τον εύκολο ή τον δύσκολο τρόπο.


Θα τα καταφέρω.


Και θα τα καταφέρω για να μπορέσω να πω όσα έχω να πω και είναι πολλά.


Και όταν η φωνή μου ακουστεί...


Δεν θα έχω ξεχάσει την πορεία.


Θα τα καταφέρω και θα αποδείξω ότι έχει κάποια αξία η αξία μου.


Θα τα καταφέρω και θα αποδείξω ότι έχει κάποια αξία η αξία σου.


Θα τα καταφέρω και θα αποδείξω ότι έχει κάποια αξία η αξία μας.»


Ειμαί σίγουρους παιδί μου πάντα δίπλα σου  Καλή επιτυχία!!!!

                                                                                        Τσαδαρης Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου